Sunday, June 13, 2010

Kenapa yer??

Kenapa yer??
Hati ini resah gelisah bila tidak meletakkan segalanya padaNya ...
Kerana fitrah manusia yg sentiasa akan aman pabila dekat padaNya...(pandai zai jawab ek..hehe)

Kenapa yer??
Bila aku nak kawan ngan lelaki je ...byk benor masalahnya dlm diri aku ni ...polik2??

Kenapa yer??
Bila nampak baby je...sayu je ati aku.. touching betul ..uhuk2

Kenapa yer??
Pebenda2 dari alam lain tu ske bebenor nak menyakat aku ek ... lex ar aku cuma kasi alamat tempat berubat je..lom aku mengubat lagik...hikhik :-p

Kenapa yer??
Aku keje pada ari ni.. bukan ke ari ni ari AHAD ...hehe.. Alhamdulillah dia memahami ..mudah2an Allah permudahkan hubungan kami..andai dia adalah jodohku ... Ya Allah...permudahkan la hidupku ... uhuk uhuk touching2..air mata nak leleh ni..hehe :-p

No comments:

Post a Comment