Sunday, August 15, 2010

Petanda2 lama mula mai buat hambaNya yang jahil ini ..

Dia mai balik ... tak tau musim apa lak kali ni ..huhu .. ada la mai benda2 tu..tapi aku buat2 ignore je..malas nak layan perasaan .. kena sergah ke ...kelibat2 ke ..gua buat lex2 comel jek..hehe ..

Cuma mimpi baru2 ni yg buat aku tertanya..apa hubung kait aku ngan dak opis aku ni .. ermm .. kitaorg berempat dlm bilik akaun ni..semenya pernah sakit dan ada benda yg dibawak...hehehe... yg sorang tu..mimpi menyusukan baby...yg dak nogori lak,umah dia ada benda yg jaga laa... yg mek kelate ni lak mmg ada benda keturunan dia yg nak kat dia ...huhuhu mcm2 tul ... aku? ermm..Alhamdulillah mula baik beransur2 ... dah baik kot..hehehe :-p

Dua mimpi yg baru aku alami ..ahaaa...bgtau kat adviser aku .. ada ke dia kata mambang angin laut..ermm biasala budak tu kan makan asap...wakakaka :-p mambang angin laut yer..pepe laa.. mudah2an dipermudahkan Allah dan diketemukan ... hopefully, ia mimpi yg baik2 ...

So, nak raya ni ..aku akan busy yer... dah mula turun kedai tudung bos..jual tudung lak...hehehe adeh..sabo je laa...demi cari sesuap nasi kan... aku redha kan kerja bersungguh2 ... tang rajin le..hehe tang malas kdg2 pun ada gak..hehe ok lee.. nak g sambung keje ...tata

No comments:

Post a Comment