Wednesday, March 23, 2011

Semoga ustaz sentiasa dalam peliharaan Allah...



Sayu hati tgk pic latest ustaz...hajat dihati nak jadi anak murid... ermmm... takpelaa..hanya Allah Yang Maha Mengetahui ... sedihlaa..air mata dah bergenang2 ... syukur sgt2 dapat berubat dengan ustaz..sesorang yang aku sayang dari kecik lagik .. adehh dah nak menitik dah air mata aku ..ok2 cukup2 zai .. banjir kedai kain bos karang..... Semoga Allah Pelihara Ustaz Ismail Kamus ...semoga kembali kuat dan sihat ..amin ...

2 comments:

  1. Salam Zai,

    Just bersiar-siar di sini dan meninggalkan jejak.

    Pe kabar?

    ReplyDelete
  2. Salam Tn.aji..

    Tn.aji sihat? Baru balik umrah ek ... saya Alhamdulillah sihat (positif selalu..hehe).. x nak pikio pasal jin,cuma jin je pikio pasal saya...hehehe mudah2an makin sihat , comel n berlimpah ruah rezeki saya...

    Mudah2an tn.aji makin sihat,bahagia dan selalu dalam lindungan Allah ek ... epi2 clalu ek... miss u...hikhik :-p~ gegurau je...hehe

    ReplyDelete