Monday, March 2, 2009

Two Weeks Off...yahooooooooo...ehehehe

Yeahhh... bermula ari ni... maka bermula cuti tanpa gaji aku selama 2 minggu..ehehehe... setelah berhempus pulas bekerja dgn gegilanye di company lama aku...maka dgn tekad yg kuat dan berserah segalanya pada Allah..maka haku telah mengambil keputusan ini... perjuangan demi perjuangan mencari kerja baru..Alhamdulillah ... walaupun diduga dengan mcm2 dugaan... maka haku berjaya memperolehi pekerjaan yang baru... di sebuah syarikat yg terkenal... haku x akan meletakkan harapan setinggi gunung disini... tanggungjawab disini makin besar..itu yang aku sedar.. aku berazam utk bekerja dengan tekun dan sebaiknye... aku dah meletakkan target utk mencari ilmu yg baru disini... bagi haku,disekeliling kita ini semuanye pembelajaran....

So...two weeks off idok le haku isikan dengan berjalan2 ke Menara KL , ke Cameron Highlands,ke Bukit Tinggi atau pergi ke mana-mana..... manyak mende yang x sempat haku nak settle ..akan aku settlekan ... maybe kalau nak g jalan2 pun..aku g usha2 tempat opis baru... agak jauh dr umah tapi demi mencari rezeki...aku akan kuatkan smgat.... tapi x de le jauh mana..masa interns ngan LHDN dulu haku ulang alik gak dr umah...ehehehe lex je..ehehehe so..thanks kepada kawan2 yg mendoakan haku...mudah2an makin murah rezeki haku hendaknye... mana tahu akan melimpah2 kepada keluarga,sedara mara dan rakan2 sekeliling yg menyayangi haku....ehehehe... so later on nak bebel lagi..la ni ujan plak.. nak lepak2 dgr ceramah UHD ..ehehe

No comments:

Post a Comment