Friday, February 27, 2009

Tafakur - Zikraa

Tafakur
Album : Tafakur
Munsyid : Zikraa
http://liriknasyid.com

Ya Allah... Ya Allah...
Ya Allah... Ya Allah...
Ya Allah... Ya Allah...
Ya Allah... Ya Allah...

Di keheningan malam
Tafakur di kesyahduan
Merindui janji-Mu Tuhan
Bantuan di perjuangan

Kutitiskan air mata
Taubat segala dosa
Moga terangkat penghijab kalbu
Antara kau dan aku

( ramai )
Di keheningan malam
Tafakur di kesyahduan
Merindui janji-Mu Tuhan
Bantuan di perjuangan

( ramai )
Kutitiskan air mata
Taubat segala dosa
Moga terangkat penghijab kalbu
Antara kau dan aku

Ya Allah ya Tuhanku
Kusujud pada kudrat-Mu
Kuserahkan jiwa ragaku
Pada takdir iradat-Mu

Pimpinlah daku dalam redha-Mu
Kasihi daku dalam rahmat-Mu
Hanya pada-Mu aku mengadu
Ya Allah ya Tuhanku

( ramai )
Di keheningan malam
Tafakur di kesyahduan
Merindui janji-Mu Tuhan
Bantuan di perjuangan

( ramai )
Kutitiskan air mata
Taubat segala dosa
Moga terangkat penghijab kalbu
Antara kau dan aku

Ya Allah ya Tuhanku
Ku sujud pada kudrat-Mu
Ku serahkan jiwa ragaku
Pada takdir iradhat-Mu

( ramai )
Pimpinlah daku dalam redha-Mu
Kasihi daku dalam rahmat-Mu
Hanya pada-Mu aku mengadu
Ya Allah ya Tuhanku

Ya Allah ya Tuhanku
Ku sujud pada kudrat-Mu
Ku serahkan jiwa ragaku
Pada takdir iradhat-Mu

( ramai )
Pimpinlah daku dalam redha-Mu
Kasihi daku dalam rahmat-Mu
Hanya padamu aku mengadu
Ya Allah ya Tuhanku

Ya Allah... Ya Allah...
Ya Allah... Ya Allah...
Ya Allah... Ya Allah...
Ya Allah... Ya Allah...

Lagu : Kamal Halim
Lirik : Nawawi Ibrahim
Solo : Amaluddin
Hakcipta : Marzuq Prod.

Sayu hati ..sedih ... menangis pun boleh..ehehe bila dgr lagu ni..terkenang segala dosa dan kelalaian kita atas janji yang perlu kita lunaskan ... zalim sungguh diri ni..hanya bila sedih..bila sakit baru ingat pada Allah... mudah2an hati ini tidak terpaling lagi dariMu Ya Allah... aduhaii... meleleh dah air mata ni ... utk minah sensitif dan jiwang mcm haku ni..hati ini mmg mudah tersentuh...bertubi2 dugaan datang pada haku sejak dari mula sakit... ada masa aku lemah dan ada masa aku kuat... aku menilai diri ini sentiasa ...Kau..sentiasa ada memberikan pertolongan buat ku dalam cara yang kadang2 bila difkir tidak masuk akal.. Sesungguhnya Ya Allah..Kau Maha Berkuasa ...Ya Allah... Syukur atas nikmat yg telah Kau kurniakan buat ku... Ampunilah aku Ya Allah ...

No comments:

Post a Comment