Saturday, August 22, 2009

Salam Ramadhan ...


Selamat datang bulan yg penuh barkah ... mudah2an aku akan dapat memanfaatkan bulan ini sebaiknye .. aku ingin memohon kemaafan buat sesiapa sahaja yg membaca blogku yg sempoi dan simple ini ... andai ada salah silap aku pada kalian .. harap di maafkan ek ... Alhamdulillah, banyak perubahan yg ku alami ... zahir dan batin ... mudah2an makin bertakwa kpd Allah.. mudah2an makin tenang mengharungi setiap ujian dan dugaan dr Allah ... mudah2an makin menjadi anak yg baik ... mudah2an bertemu jodoh kesembuhan dan akan aku temui jodoh ehem2 ... wakakaka :-p ...

Alhamdulillah, segala puji dan syukur hanya utk Allah ... banyak perubahan aku rasakan tentang diriku ... Ramadhan yang lepas dan tahun ini amat berbeza ... Syukur Ya Allah ... mudah2an Engkau tidak palingkan hatiku ini dari Mu ... Peliharalah keimananku ... Perelokkan akhlak ku ... Moga hati ini hanya untukMu ... Bimbingla daku dan keluargaku agar lebih dekat denganMu ... Aku mohon pertolonganMu Ya Allah .... Permudahkan la segala urusanku ...

Selawat dan Salam buat junjungan besar kesayanganku Nabi Muhammad S.A.W ... maafkan diriku andai aku tak dapat menjadi umat mu yang terbaik ... sedihnyaa.. seribu kepayahan kau meneruskan usaha dakwahmu ... ermm mmg sedih .. masa UHD ceritakan kepayahan dakwahmu .... menangis aku ... UHD memandang sambil tersenyum ke arahku ... bila ye aku nak jadi umat yg terbaik??

Alamak.. air mata dah bercucuran ni.. hehe :-p lately ni aku kuat menangis ..lebih2 lagi bila mengenangkan tentang diriku ... adakah benar aku bergantung sepenuhnya kepada Allah ... kuatkah aku menghadapi ujian demi ujian yg datang dalam hidupku ... mudah2an kedatangan Ramadhan kali ini membawa perubahan dalam hidupku ...

Ya Allah aku mohon kasih sayang Mu ... Rahmatilah daku sentiasa ... Amin :-)

"SELAMAT BERPUASA RAKAN2 ...HEHE ..IKHLAS DR SWEET_PURPLE"

No comments:

Post a Comment