Friday, January 8, 2010

Minggu yg sakit..



Air Mawar ini adalah hiasan shj ....hehe gue pakai versi kedai biasa2 aje ...hehe


Minggu ni aku sakit...
Ermm... buat kali pertama aku merasakan sakit perut yg agak kronik...
Sampai air mata aku menitis2 menahan sakit...
Semalaman aku x lena tdo...
Selepas mandi air mawar utk malam kedua ...
Aku pun mendgr kumpulan ruqyah diberikn oleh Gjan...
Hanya satu dua shj yg aku pernah dgr ...
Tetiba je rasa keras kat ulu hati aku...
Mcm benda yg menendang...bergerak2 dr tgh ke tepi badan..
Aku menahan sakit sampai tertdo ..
Tup2 pukul 3 pagi ...aku terjaga lagi...
Kesakitan yg makin melampau ....
Dalam diri mcm ada yg menyuruh aku utk menutup laptopku .. off ruqyah
Ermmm.... aku duduk menangis2 sambil chat pagi2 buta dgn pija n gjan...
Dalam berapa lama duk mengadu2 sakit ngan diaorang ....
Aku mencicit2 lari ke toilet ... aku cirit birit ...
Maka bermula laaa episod aku cirit birit semalaman ...
Keesokannya di opis ... aku muka blur habis menahan kesakitan ....
Bos comel memandang muka ku lama .. aku x seceria seperti biasa ....
Cian bos comel ... hehe dia pun x berani nak kacau aku lebih2 ...hikhik :-D
Alhamdulillah ... ari ni dah sihat perut ...
Tapi lain lak halnye ... tup2 je dlm pukul 10 lebih mencicit2 gue ke toilet ...
Ermmm ... toncet takut sthing ek .... hikhik takut Allah le tonct ...
Hampeh je duk lama2 dlm aku ni ...
Alhamdulillah ... aku makin tenang bekerja di opis baruku ...
Mudah2an Allah sentiasa bersama aku ...
Aku hanya fikirkan kerja dan berikan 150% ...hikhik byk nyerr...
Masa meeting tadi...aku benar2 malu ... semua dlm tu lelaki ...aku sorang je perempuan .... malunye .... aku senyum2 je tdi ... hehe :-D
Okeh le kena paksa diri tdo ni .... menunggu sampai hilang mengantuk gue ...
Chan chiiii chauuuu.....hehehe :-p

No comments:

Post a Comment