Tuesday, March 2, 2010

Merapu di pagi hari ...hahaha

Assalamualaikum.. Apa khabar seme ...hehe di waktu pagi yang x berapa nak indah ni...wakakaka ...aku telah mengonline kan diri ini...hahaha penggunaan bahasa yg mcm rojak pesambor ye...hahaha AAK?? hikhik .... minggu yang agak busy pada minggu lepas ... cuti Maulidur Rasul pun aku keje jugak ... memang busy keje kat sini ... tanggungjawab makin bertambah2 ... kedua2 bos kecik aku pun agak risau kalau aku x leh nak cope kerja ... bertambah lagi 2 orang yang perlu aku ajar dan monitor kerja ... ermm semalam aku ke Setapak ... poning2 kepala hotak aku yg genius ini... hahaha ... takpe laa ... Alhamdulillah.. namun aku bersyukur dlm kerja makin melambak2 ni ...

Macam2 cerita terjadi minggu ini .. berita kematian isteri Ustaz Mokhtar mmg memeranjatkan ... ada jugak terdetik di hati nak bertemu dengan ustazah ... boboi banyak kali suruh berjumpa ... malam2 susah la boboi .. akak kan gadis pingitan..wakakaka adeh ..kena log out laa.. bos kecik dah mai opis ..nak minum2 nescafe sambil makan roti jala laaa...wakakakaka tata

1 comment:

  1. Salam,

    Saya ingin menjemput anda semua untuk participate dlm survey saya berkenaan dengan Blog Quality

    Evaluation. Anda juga berpeluang utk memenangi 4GB Kingston Data Traveler atau 250GB Maxtor

    External Hard Disk.

    Sila layari:
    http://emilayusof.com/2010/01/blog-survey/

    atau boleh terus ke:
    http://www.surveygizmo.com/s/187637/blog-evaluation

    TQVM
    -zu-

    ReplyDelete