Thursday, February 25, 2010

Terima kasih PTS....hehe suke..suke




Yeaaa...selepas mengalami kedukaan pada ari ...ermm x le duka sgt but not sooo happy la kan .... hehe sampai2 je umah ..mak ckp ada barang utk ko ... Ina dpt buku kan...hahaha yea yea buku free wakaka :-D teka2 buku apa yang aku dapat ni... dah boleh agak dapat buku Terapi Solat Tahajud ni .. orang2 PTS nak suruh zai rajin2 Solat Tahajud ek ..insya Allah .. hehe mudah2an segala urusan akhirat dan dunia dipermudahkan Allah ...Amin

Hari balik awal ...awal sgt2 ... aku mengamuk sambil menahan marah ... bukan sabar tu dah x de ... cuma rasa geram dengan orang yg keras kepala .... pedulik apa laa... dah x leh nak menahan diri dari sentiasa berlemah lembut dan bertolak ansur ... selalu cerita wat happen kat opis kat adik lelaki aku ... ada satu malam dok borak berdua .. dia cakap apa tau ... "Aku rasa mcm nak tampar je muka dia chik" ... ermmm ntah la ude oiii ... umur dia dah 24 thn ni ... pening aku perangai mcm budak2 die .. aku pun kdg2 perangai mcm budak2 ..hehe tapi dlm segi kerja dan tanggungjawab ... ambil la berat ... penat kami defend dia dr dimarahi big bos ... dia buat jugak perangai ..

Setelah aku menjerit ... TOOOOOLONGGG...TOLONGG..TOLONGG LAAAA MAS ... cepat2 dia buat keje ... suka lengah2 keje ... susun masa bekerja sendiri untuk rehat2 ...orang kata curi masa ... tak kan amik masa seminggu nak buat cek ... lepas kena sergah siap pun x sampai sehari .. kira claim amik masa 2 ari ...rupe2nye layan FB ... aku mmg dah x tahan sgt semalam ... kata2 aku dia x hiraukan .. apalagi bagitahu je bos ... dia ske cakap risau bila aku masuk bilik bos ...risau kalau aku mengadu pasal dia layan internet .. aku dah bg warning siap2 .. so dah x boleh bagi muka lagi dah sebab kadang2 bila tgk muka dia rasa geram teramat2 sgt ... Ya Allah kenapa la aku di duga sebegini lagi ... again ..sebijik betul karakter mereka ...

Yang buat aku tensen ... aku kena setelkan semua kerja2 dia .. dan dia tanpa muka bersalah ..bila orang datang opis mintak buat cek atau apa shj yg kaitan dengan diri dia ...dia akan buat2 keluar bilik ... ermmm mmg dia sengajakan ... selepas ni banyak la kertas kuning atas meja dia ... padanla bos comel suka letak mesej atas meja dia skrg ni ... dah x kuasa nak menyuruh lagi dah dengan kata2 ...geram tgk reaksi dia ...hehehe tak sangka ..bos comel pun kena jugak yerr...hikhik nak cakap mcm mana lagi ... bos comel cakap dah xmo dgr ... bos janggut garang pun dia ejek2 kan ... cakap aku lagik laa... big bos pun pernah geram sampai rasa nak ludah muka dia .. ermmm kena mandi air longkang budak ni ... huhuhu .. mampos la ko .. no back up anymore ... nak tambah lagi 2 ekor lepas ...jangan menyakitkan hati aku lagi sudah laa... ok ar nak gosok2 baju ni ... awal benor tdo semalam ..hikhik kul 9 dah tdo..wakakaka ok choww... tata

No comments:

Post a Comment