Tuesday, February 17, 2009

Hep..hep..heppi besday toooo me...ehehe

Assalamualaikum seme..dgn ini aku menguar2kan bahawa ari ni cukupla umo ku 21 thn di dunia ini ..wakakaka..ampeh je...21++ la ye..ehehe 30 aje..still young ape..ehehehe... perasan ko ye zai....ehehehe
Alhamdulillah..masih bernafas lagi ari ini... mudah2an sempat utk berbakti pada mak dan abah,berbakti pada family,berbakti pada agama dan masyarakat ... berbakti pada suami n anak2 ..kena tunggu laa ye.. makan masa gak tuh..hahaha.... :-p~~
Thanks pada member2 yang wish through call n sms... once adik angkat kat Johor bg sms that day pun aku dah nangis2..wakakaka... terharu beb adik angkat aku yg aku kenal..masa tu masih comel once die study kat Al-Azhar dah beso panjang n dah ada anak.. Akak anak dara lagi la ni yerr...wakakaka... adik2 ..x sudah2 suruh akak kawen..ehehe thanks sbb selalu doakan akak... hopefully Zul succes n jadi abi yg terbaik...
Once baca Yassin pagi tadi..mmg terlebih syahdu laa...ehehe its like a luahan beb.. ada org guna zikir n pepe cara utk luahan hati pada Allah..tapi aku dah lama amalkan Yassin once aku buntu dlm menyelesaikan masalah dan bila hati resah dan gelisah... skrg ni amal Yassin sbb nak mintak mudah2an Allah selalu bersama aku dan dilindungiNya dari ancaman2 musuh yang x nampak dan nampak...ada satu lagi rahsia..wakakakaka ... nak tahu kena bagi ayam 2 ekor..hahaha....
Semoga kawan2 mendoakan kebahgiaan aku ye..diberikan kesihatan seperti sediakala dan dimurahkan REZEKI ..ehehe rezeki tu blod sikit sbb byk makna yg tersurat lagi tersirat...thanks my friends coz sayang aku ..weii rindu korang seme laaa...akhir kata...

Hepp..hepp...heppi besdayy to meeeee......hahahaha :-D

2 comments:

  1. HaPpY BiRtHdaY To You

    Hope all ur wishes come true ... :)

    ReplyDelete
  2. Thanks Kak Lia.. Amin..Amin Ya Allah..
    Hopefully akak pun sama,diberi kesihatan yg baik2 dan cepat2 bg zai makan nasik minyak akak ek..ehehe

    ReplyDelete