Thursday, February 19, 2009

Senyumlah Walaupun Dirimu Disakiti


Comelkan image ni..ehehe .. image ni zai dapat masa tu zai sakit teruk sgt2 ... masa tu x tahu lagi ada berapa ekor anak ayam yg ada ..wakakaka :-p keadaan zai masa ni mmg stress yg teramat sgt..sampaikan zai potong rambut zai sendiri pada tgh2 malam... mmg lost control gile during this time ..once of the reason audit time just a round of corner.. ntahla manusia ni ... selalu menangis bila memikio balik..apa lagi dosa yg haku dah buat.. masa tu x berapa nak faham erti ujian dan dugaan Allah ... manusia itu bukan sahaja mencederakan dalaman secara halus malah memberikan tekanan dlm kerja dari luaran ... atas 'suara' yg die ada ..maka die telah membutakan mata hati manusia yg x berapa nak cerah itu ... salah kah aku yg comel ini,bijak muda malah ceria datang ke tpt mencari rezeki disitu ... maksud comel bukan angkat diri maaa.. aku yg termuda disitu..ehehe bijak bukan apa..antara mereka aku yg ada degree ..ceria mmg itulah diri ku sebelum disakiti ..seorang yang lemah lembut,suka tergelak,ceria dan positif atas segala..aku mula berubah menjadi seorg yg defensive..more defensive.. Alhamdulillah,aku ketemu dgn manusia2 yg baik hati di Terapi Al-Quran... mereka byk membantu aku .. mudah2an Darul Hikmah akan succes ... mudah2an Allah lindungi mereka selalu hendaknye ... walaupun hanya sekali shj haku menjenguk ke sana atas beberapa faktor .. doa haku masih utk kalian yg benar berniat ikhlas utk membantu ...so itula image dan kata2 yg banyakkan berikan haku motivasi ... kata2 ni juga ada kaitan dgn pesanan tn.aji pada haku.. thanks tn.aji.. ehehe mcm leh selam2 je hati ini ye..hahaha sayanngggg tn.aji ..haa mcm ayah dan anak ok..jgn gosip2 ye..wakakaka :-D

No comments:

Post a Comment