Friday, May 15, 2009

Amalan Cepat Kawen ...ehehehe

"Dan janganlah Engkau menujukan pandangan kedua matamu Dengan keinginan kepada apa Yang telah Kami berikan kepada beberapa golongan dari mereka Yang kafir itu menikmatinya, Yang merupakan keindahan kehidupan dunia ini, untuk Kami menguji mereka padanya; sedang limpah kurnia Tuhanmu di akhirat lebih baik dan lebih kekal.

Dan perintahkanlah keluargamu serta umatmu mengerjakan sembahyang, dan hendaklah Engkau tekun bersabar menunaikannya. Kami tidak meminta rezeki kepadaMu, (bahkan) Kamilah Yang memberi rezeki kepadamu. dan (ingatlah) kesudahan Yang baik adalah bagi orang-orang Yang bertaqwa." (Surah Toha ayat 131-132)

Yeaa... ari ni tn.aji bagi aku satu amalan...ehehe amalan nak bagi cepat kawen ..ehehehe tn.aji cakap "SUKA LER TU" ... ehehehe "SUKA..SUKA..SUKA SGT2 " ...wakakaka :-D .. tn.aji ni mmg best ..sporting gile layan aku ni yang gila2 ni..ehehe seorang perawat yang ku anggap seperti ayahku sendiri ... melayan setiap permasalahanku dengan penuh sabar ... walaupun tn.aji x pernah rawat aku walaupun ada peluang masa di Klia, tapi aku menganggapnya salah sorang perawat aku ... banyak nasihat,amalan dan ilmu2 yang ku perolehi dari dia .... kata tn.aji, amalan ni tn.aji dapat daripada Syeikh Faiz .... terima kasih tn.aji ... mudah2an yang baik2 datang pada tn.aji ek ... hehe :-)

Ayat 131 dan 132 Surah Toha ni perlu diamalkan sebanyak 11 kali selepas solat fardu..Insya Allah akan dicepatkan jodoh .. yang penting kena usaha dan yakin dengan amalan ... tidak putus asa dan sentiasa memohon doa yang baik2 dari Allah ..

Antara khasiat ayat ni jugak .. untuk sesiapa yang sakit..jika diamalkan .. insya Allah dia akan sembuh ..manakala kalau pelupa tuh.. mudah2an akan makin bertambah cergas dan cerdas la akalnya tuh..ehehe ...haa lagi satu khasiatnya..kalau fakir akan menjadi murah rezekinya ..murah ke melimpah2 ruah ek ...hehe mcm best ckp melimpah2 la rezeki ek ... agaknye bile rezeki dah murah tu yang cepat kawen tu kan ...hahaha :-D

Soooo...selamat beramal..ehehe

No comments:

Post a Comment