Friday, May 22, 2009

Doakan yer...

Semalam aku tdo di PPUM, atok (org johor gelor nenek diaorg atok) admitted kat sana ... atok mmg ada darah tinggi .. tak disangka2 atok diserang tekanan darah tinggi ... agak teruk jugak conditionnya sampai kena stay dlm beberapa jam kat klinik .... muntah2 yang teruk sampai lemah2 ... umo atok 82 tahun dan x pernah admit kat spital .. so usaha2 memujuk diperlukan ... no choice..dengan faktor umur dan condition yang semakin lemah ... maka kena bawak jugak ke hospital ... yang aku ni pulak ... tetiba je macam nak demam semalam ... mmg dari ari ahad badan mmg x berapa nak sihat pun ....so masa kat opis.. mmg keje gila2 ... target sales kena setel key in dlm sistem n siapkan report meeting... wakakaka ... punye fokus sampai budak2 dtg kacau pun x layan .. geng bfast aku datang pun... aku leh cakap .. aku nak demam n nak mc sok ... esok2 kita borak2 ek ....wakakakaka ampeh punya zai ...ehehehe rasa x sedap ati ... sms minah tu balik..say sorry beb .... aku jiwa kacau ... keje melambak2 tapi Alhamdulillah .... separuh ari je aku siapakn report tu... dlm kul 4.30 dah setel..tak sangka jugak aku sepantas tu ... yang pasti doa sebelum nak buat keje....asyik ulang2 baca .... agar seme keje dipermudahkan ..... hati ingat umah n atok ... nak jugak balik lepas solat asar ...

Rupenye...apa rasa hati ni tepat sekali .. iye azizan .. apa yg adik ajar ... dah ada kesan ye lately ni .... sampai2 di umah mak ckap atok kat emergency room .... cepat2 mandi n solat maghrib .... kena makan nasik jugak ni .... rasa mcm sampai tgh malam ni ..dah la bukak pose ngan air soya je tadi .... dari rushing nak g spital .. mak n adik jemaah makan sama2 ... hehe ... sesampai di spital atok dlm bilik x-ray... atok diserang stroke rupanya sblom ke spital ... sedih rasanye ... tahankan hati ni jgn sedih2 .... tunggu result doc, darah tinggi atok kena control ... so between our familys ..decide sape kena jaga malam .... aku ngan mak usu decide nak jaga atok .... very the sejuk yerr spital ni .... very the seram2 kuku masa g surau die nak solat isyak .... wakakaka... then saiko diri .. jin bertanya2 khabor tu...wakakaka .... mamposss....

So malam ni decide nak bacakan doa angin ahmar .. disebabkan x hape..make ikut je dari mp3 ... salah satu usaha je ... sambil urut2 atok bacakan ayat2 ruqyah ... bile mata atok tgk kanan je ... aku pun usha ..menatang pe le tuh yang mai ... dah mula operasi baca ayat qursy byk2 kali ...ehehehe ... malam ni shift aku lagi jaga atok .... ermm sedih ye...tapi ctrl je ni ... buat kawan2 n pengunjung blog ni ... doakan supaya diberikan kesembuhan buat atok kita ek .... nak log out .. nak uruskan umah ni sebelum ke spital ...

No comments:

Post a Comment