Tuesday, May 19, 2009

Sabar Zai..

Setelah apa yang terjadi pada aku kelmarin dan semalam ... aku cuba kuatkan smgat pada hari ini dan kembali ceria dan gembira ... tiada siapa yang boleh berikan aku kebahgiaan ..hanya diri aku sendiri ... kadang2 orang nampak mcm perangai orang gila .. tgh2 menangis aku boleh tergelak .. aku dan Ms. S ada perangai yang sama . .. kenapa kami begini ..sebab kami x mahu orang sekeliling kami sedih dan risau .. walau sakit mcm mana yang kami tanggung ..kami akan kuatkan smgat .. walaupun kisah sedih utk Ms. S kelmarin ...aku kagum dgn dia yang tergelak dgn lawak yang aku buat selepas 5 minit dia dalam kesakitan ... aku faham,dia tak mahu aku sedih ... dan kami x banyak cerita pasal hal itu ,...

Aku murung seharian ... aku cuba kuatkan smgat disamping mendapat tekanan dari kawan2 opis yang lain ... aku sedar Allah menguji kesabaran aku...Allah menguji atas tiap niat yang aku cuba tanamkan ... bukan mudah untuk menyemai benih ketakwaan yang sebenar ikhlas kerana Allah SWT ... semoga aku makin sabar hari demi hari dan kuat smgat atas dugaan dan cabaran yang mendatang ..

No comments:

Post a Comment