Sunday, May 10, 2009

Gud Luck Gjan!!


Gud Luck Adik... Semoga Allah sentiasa merahmati adik,memudahkan segala urusan adik,diberikan keputusan yang amat terbaik,bahagia di dunia dan akhirat... amin ..amin Ya Allah ... thanks atas ur treatment tadi .. eventhough Ustaz Manaf yang rawat akak..kehadiran adik buat akak rasa selesa ... walaupun kita selalu gaduh2 ...ehehehe :-p nak beli card tadi untuk adik tapi biasa la bila nak g berubat aje ..kompom aksi2 kelam kabut akan keluar.. wakakaka... tapi Syukur Alhamdulillah dapat jugak solat Zuhur berjemaah kat Surah Al-Falah tadi ...

So,akak telah mengkidnap card ni utk adik ...wakakaka... :-D kuatkan semangat untuk exam kali ini ok ..jangan putus asa ...doa2 dari pesakit yang sayangkan adik,rakan2 perawat,family dan kawan2 sentiasa untuk adik ... doa dr orang2 yang teraniaya mcm kitaorg ni..hikhik selalunya Allah akan makbulkan ... :-) haa... doa dari Dato' Ustaz Ismail Kamus jugak kan..ehehe mudah2an berkat doa dr UIK ek... amin.. :-)


Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.Segala puji-pujianbagi Allah. Tuhan seru sekalian alam, selawat dan salam ke atas semulia-mulia para nabi dan para rasul Sayyidina Muhammad dan ke atas ahli keluarga baginda dan para sahabat sekalian

Ya Allah, jadikanlah adik Gjan dari golongan orang-orang yang berjaya dan orang-orang yang mendapat kemenangan di dalam pembelajaran dan peperiksaan, dan jadikanlah dia dari golongan hamba-hambaMu yang soleh.
Ya Allah bukakanlah hatinya sebagaimana terbukanya hati orang-orang yang arif bijaksana , dan kurniakanlah kepadanya kefahaman di dalam agama, dan ajarkanlah kepada mereka perkara takwil dan tunjukkanlah kepadanya jalan yang benar dan kurniakanlah kepadanya kefahaman para nabi , hafalan para rasul, ilham para malaikat muqarrabin di dalam keadaan afiat, wahai Tuhan yang maha Pengasih.
Ya Allah, Keluarkanlah dirinya daripada kesamaran dan muliakanlah dirinya dengan cahaya kefahaman, dan bukakanlah kepadanya pintu-pintu ilmu, dan hiasilahnya dengan akhlak yang baik dan sopan santun, dan jauhkanlah dirinya daripada kemungkaran akhlak, perbuatan hawa nafsu, dan penyakit, dengan rahmat Mu Tuhan yang Maha Pengasih dari segala yang lain yang mengasihani dari segala yang lain yang mengasihani.
Dan Allah telah berselawat ke atas Sayyidina Muhammad dan ke atas ahli keluarga baginda dan para sahabat sekalian, dan segala puji-pujian bagi Allah Tuhan seru sekalian alam.
Doa memohon kejayaan didalam peperiksaan ini telah dicilok dr web Jabatan Agama Islam Brunei Darussalam...hehehe... amin amin ya Rabbi Alamin ... :-D

No comments:

Post a Comment