Sunday, September 6, 2009

Siapa dia??


Siapa dia? Korang cuba teka ek... nak jawab dlm hati pun boleh...wakaka :-p~~
Nak kata lama x lama aku kenal dia ni..setahun la jugak...
Suka menyakat orang..kesian aweksss dia ...mmg kesian laa.. :-p~~ aku pun kena sakat.. nak tutup blog laa.. nak delete segala... chitt poodahh.. ampeh jekk ... terkena aku....
Kalau gelakkan org mmg teror... geram gak dgr gelak comel dia ni masa tgk muka aku ampeh kesakitan....
Suka buat berita dia gitu gini laa.. suka betul dia kalau tgk aku mengelabah kerisauan ... eeee geramnya bila tahu , xde le teruk mana kecederaaan dia... haha tapi walau banyak kali dah terkena.. aku masih risau jugak (nampak yerr ada wujud unsur2 keibuan di sini ) wakakaka :-D ..
Suka menjeleskan aku dengan cerita2 yg mmg aku jeles... arghhhh geramnye sbb aku x dpt join sama .. hehe ade lee benda yg aku nak join tuhhh....
Sangat laserrr.. yerrr agak berbahaya bg yg lemah gemalai hatinya.. (klue yg paling jelas) wakakaka :-D...
Banyak kali postingnye disekat.. atlast .. di banned jua akhirnyee... wakakaka :-p (klue ni yg paaaling jelasss... hahaha )
Ahaa!! Korang kenal x?? Siapakah dia?? Sape teka betul dpt adiah dr aku ... ermm emas ?? x boleh laa.. sbb rege emas mahal lately ni ... belian?? x yah laa.. kalau jual balik x laku... wakakaka so aku decide bg adiah bukak pose kat umah korang sdri ... hahaha :-p~~

Sangat merepek ye aku di sini ... utk budak yang aku maksudkan ... yess.. akak terkena .. watch out kooo .... ada ubi ada batas haaa... ada ari aku balasssssss... eeeeee geramnye aku .... tunggu la lepas raya.. pukul2 ko nanti.. wakakaka :-p~~

Okeh laa... nak jenguk2 dapo laaa.. kalau lama2 dlm bilik ni mau ada yg sahur atas katil .. wakakaka :-D

6 comments:

  1. Ish ish ish...

    Orang tu Memang tutup arr Blog die~~
    Sehari blog tu tutup, tak kasi siapa2 masuk melainkan author die. Ehehe...

    Biasa ar, bila datang angin kus2 tu die jadi lain sket.. Kena ketuk2 kayu nona kot.. Wakaka..

    Siapa eh org tu.. wakka

    ReplyDelete
  2. Kalau nak dptkan ketukan yg agak manja di Manarah, jadilah anak murid Dr.Jahid... wakakaka

    Siape ye org tuh?? Ramai yg kenal tuh.. hehehe

    ReplyDelete
  3. hahhaa.. ramai peminat tu ... :D
    Ramai tok2 guru syg die..
    ish .. jeles sy tgk die.. hehe

    ReplyDelete
  4. nak haku gelak ke tak ek.....musykil3x......tapi gelak ler....wakakakkaaa...cam ku kenal tapi di mana yaaa......:))

    ReplyDelete
  5. Shahila.. another klue.. sgt sensitive lately ni.. wakakaka :-p~~

    Sgt2 kenal yerr.. wakakaka :-D

    ReplyDelete
  6. mcm kenal, tapi pk2, salah orang kot... wakak.. sapa eh.. sensitive plak tu.. ish ish ish .. wkakaa

    ReplyDelete