Thursday, September 3, 2009

Zai menghilang??

Salam semua, lama x menjenguk blog sdri.. erm ni di sebabkan network streamyx kat umah ni ada gangguan..bukan gangguan makhlus halus yerr... wakaka showroom aku pun terlibat sama.. x tahu la talian bawah tanah mana yg terganggu ni ... dah le tenet x de, dah 3 ari line fon aku, celcom tercinta xde network ... adessss biar betul ni .. deme suh aku nunggu 3 ari ke 7 ari .. sib baik aku ni xde peminat ... campak je hp kat umah ... maleh nak bawak g keje n x kuasa nak beli simcard lain.. tapi kalau dah agak2 mengamuk ... ada jugak yg tuko nombor lain ni ...

Tapi syok jugak laa... agak aman la hidup dua tiga menjak ni ... kepenatan balik dari keje menyebabkan aku x dapat nak berjemaah terawih.. so buat kat umah aje,then isi masa dengan mcm2 xtvt n membaca buku... penat travel lak rasa kali ni ... ditambah lagi dengan ntah laa apa dlm badan aku ni ... ermm x abih2 lagi ni .... rasa cepat letih n lemah2 kaki ... tapi bila time keje.. mmg pulun gile siapkan laju2 sbb nak cuti raya kan.. dateline makin pendek ...

Alhamdulillah,managable segala keje2 aku ... showroom2 yang aku handle walaupun degil2 seme n selalu ada byk songeh.. wakakaka... dpt bg dokumen awal dr target time ... apa ke tidaknyerr .... singa betina saiko je ari2 .. wakaka :-p lantak laa.. asal keje siap .. nak claim gua garang ke.. garang leee....

Macam2 yg terjadikan sepanjang ketiadaanku di alam maya ini..chitt bahasa mengerikan ..wakaaka dikhabarkan Ustaz Ismail Kamus yang aku kagumi dan sayangi telah meninggal dunia ... gua tertinggal keretapi ke?? tak jugak... hehehe selepas selesai solat subuh hari Jumaat yg lalu aku mendpt sms .. "kak, UIK dah meninggal." ... terperanjat dan aku hanya mampu membalas "hah" ... ermm ditgn ku semasa itu buku UIK ..Indahnya Hidup Bersyariat ... memang aku selalu ikut amalan selepas solat dalam buku ni.. lgpun ada ayat 7,ayat batal sihir dan amalan2 yg memang elok utk di amalkan selepas solat..masa tu aku baru selesai membaca fatehah... ku bacakan fatehah sekali lagi dgn niat agar berita ini x benar dan mendoakan kesejahteraan ustaz... air mata mmg dah meleleh ... try call Gjan nak kompom kan berita.. dia x angkat2 fon.. makin berdebar2 dada ni ..

Dalam pukul 8 lebih br dpt call Gjan.. haaaa dengar sore Gjan lain mcm.. pesal serak2 ni.. dia nangis ke ...hihihi ... aku pun nangis laa... terputus call ... just sms Gjan, mamat ni pesal x reply2 ni .. suspen2 ... dlm pukul 10 lebih baru la Gjan call dengan suara serak2 batuk dia ... laaa batuk upenyee.. hehe Alhamdulillah, berita ni hanya khabar angin sahaja ... mudah2an Allah sentiasa melindungi dan merahmati UIK ... baru aku sedar, ramai org sayang UIK ni kan... :-) aku pun sayang jugak... ahaksss.. hehe ade le yg gelak nanti tu kan.. :-p~~

Kesihatan aku skrg ni agak x memuaskan ..maybe sebab faktor cuaca skrg ni dan kadar tekanan dlm opis yg memuncak2 yer.. wakaka weii nak raya weii.. kang cuti den x approve...den weekend pun kena keje ... tokei aku buat sales gila2 nak raya ni .. sampai ke subuh2 pun nak meniaga... isyhhh2 mcm jual ikan je... wakakkaa makin tambah la keje .... dengan nak handle kes2 adhoc ...tonggang terbalik la jugak ... haha so mlm2 ni mmg kena rehat betul2 ...

So, ari ni hidup aku kelam kabut sikit... dalam nak siap keje kena attend training system la pulak... selamba kodok je aku kuo masuk dr training.. wakakaka skjap g solat, skjap g buat keje,skjap g fax memo,skjap g toilet... wakakaka :-D buhsan... buhsan gile ari ni... si arkitek sistem tuh mcm x puas ati je ngan aku tdik... sape suh buat aku buhsan... mula la kuo soklan pelik2 wakaka alaaa mmg x beh pun sistem ko tuh hehe... nak wat pepe yang patut.. x isyak agi laa...hehe so later la continue ek ... adiosss....

4 comments:

  1. Wakakak.. Suara masa tu tgh rock.. hehehe...
    amik 2,3 hari jugaklah nak pulih ke suara merdu.. wakkaka

    ReplyDelete
  2. teman lagi le dapat info kata Tn guru nik aziz yg meninggal..lagi le jauh bebenor info teman dapat...bengong betol.

    ReplyDelete
  3. huhu.. sabor2.. nak menjatuhkan semangat kite tu.. kakak dr m meninggal, xde plak org kate dr m meninggal ye.. ish ish ish..

    zai menghilang, gi nikah kat siam kot:?wakakkaka

    ReplyDelete
  4. Sabo...sabo ..den pose ni... bukan siam..kat kelantan laa.. wakakakakaka :-p~~ mampos2 ... sembunyi2..maluuu...hehehe

    ReplyDelete