Monday, February 1, 2010

Aku rasa lelah dan lemah....ermmm

Malam ini tetiba je aku merasakan diri ini lelah dan lemah... setelah banyak ujian dan dugaan yang aku lalui ... ujian kali ini ...ermmm buat aku lemah semangat... x sesedih dahulu... x menimbulkan amarah ...cuma aku rasa lemah ...tak berdaya .... dengan keadaan diri yang tak berapa sihat ini ... diri aku diuji lagi .... kesedihan2 ...kesedihan berselih ganti ... namun aku akan tabah untuk menghadapi hari esok ... esok aku akan attend jugak interbiu dengan hati yang tenang ... aku redha ya Allah ...aku sesungguhnye berserah pada mu ... andai rezekiku di syarikat yg aku bekerja sekarang ni ... aku akan kuatkan semangat dan lebih cekal ... andai rezeki ku di tempat kerja yang baru ... aku kena persiapakn diriku ...

Cabaran dan ujian dalam hidupku tak pernah putus2 ...dari segi kerjaya,jodoh dan pelajaran ...ermmm tapi walau bagaimanapun...hehe aku kan seorang yg gile...a fighter ...hehe aku akan kuatkan semangatku .... akan aku buat perancangan kerjaku dengan sebaiknye ... takpe laa... aku akan enjoy dengan kehidupanku ....hehehe "perempuan gile ini akan sentiasa bersemangat dlm hidupnye" ....hehehe doakan la aku yg baik2 ye kawan2 .... walau bagaimana cabaran dlm hidup pun... zailina akan jadi kuatkan ...sabar dan tabah dalam hidup tau ... hehehe :-D yeahhhh.... xde siapa yg boleh buat aku sedih kan ... Ya Allah ... Kau sentiasa ada untuk aku kan ... :-)

3 comments:

  1. Kenapa ni Kak. Semangatlah sikit. Jangan risau. Allah kan ada.

    Semoga berjaya untuk temuduga esok! Nanti apa-apa bagi tahulah di sini. Hehe.

    p/s: baru tahu nama akak. Zailina = Aniliaz. Hehe. Ye ke? Huhu. Kreatif.

    ReplyDelete
  2. Kuat mcm mna pun manusia tu..ada masanye dia akan jatuh kan dik... tanda ketidaksempurnaan kan ...tanda kebergantungan pada Allah tu masih ada dlm kehidupan kan...

    Insya Allah..pepe nanti akak update ek...hehe akak nak g interbiu kat anak syarikat utusan yg buat website tau...hehe akak mmg ske kumpul bos...hahaha

    ReplyDelete
  3. Aniliaz = Zailina comei...wakakaka :-p akak betulkan ek...hehe

    ReplyDelete