Thursday, February 18, 2010

Besday dalam demam...hehe


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Alhamdulillah... syukur2 ...syukur kepada Allah...aku masih bernafas sehingga ke hari ini ....dengan suhu badan yg di tahap melampau pada hari lahir ku ... yeahhh dapat cuti ...yeah yeah ...haha doc bg MC 2 hari ...hehe opis aku x habis lg sesi pengubahsuaian ... perghh selain letih mengemas ... habuk dan debu2 mmg bertaburan didlm opis sepanjang hari ... esok plak nak pasang networking kat opis ...bagus gak aku MC ni ...bukan leh wat keje pun... hehe alasan aku ..tapi bos comel aku ..akan usahakan mcm mana pun nak bg aku buat keje ...hehe

Setelah berjaya mendapat MC selama 2 ari ...demam ku makin kebah ..hahaha aku ni mmg noty kan ...hehe syukur ku panjatkan pada Allah ... sakit semasa menyambut hari lahir ... berjurai air mata semasa solat .. mohon Allah ampunkan segala dosa2 ku .... walau banyak mcm manapun usia aku ... aku masih orang yang sama ceria dan comel ...wakakaka adoii ... malu jugak aku bila dah tua2 mcm ni ...bos2 aku wish besday aku ... PA big bos ...wish aku besday ye...hahaha ..ngeri2 .. x pernah bertegur sapa ..hanya senyum2 n bg salam je ... ari selasa aritu ...tetiba je dia wish ......uwaaa kaget aku ... biar betul mamat ni ... dia syok kat aku ke ...hahaha perasan nyer ko zai .... hahaha Ya Allah ...ujian apakah ini Ya Allah ... bertubi2 ada suami2 orang dan duda sukakan aku ni ... lindungila aku Ya Allah dr panahan syaitan ... istigfar2 zai .... kuatkan kecomelan mu ek ....wakakaka :-p

Yeahhhh esok cuti walaupun aku dah sihat ... apa nak buat ek ...jalan2 sorang kot ...hehehe ermmm ataupun golek2 kat umah .... hahaha... rehat secukup nya laaa... banyak keje gua kena setel lepas ni ... so kena sihat betul2 kan ... sori bos comel .. i'm so noty kan ...hikhik but sgt rajin n genius rite ...wakakaka perasannya aku ...hahahaha ok ar ..... mau baring2 n baca novel ...yeah x sabar nak tunggu PESTA BUKU .... yeahhh tata seme hehe

No comments:

Post a Comment