Friday, February 5, 2010

Result interbiu yang meresahkan hati ini... ermmm

Ermmm...ari selasa interbiu ...khamis dah dpt result..katanye next week ... pagi2 masuk opis lepas jenguk2 YM ngan email ... aku pun mamam cekodok sambil minum air milo ....dalam syok2 makan tuh... lom lagi pukul 9.30 waktu mula keje ... so hp gue keluo le nombor 03-900xxxxx ...eh area mana ni ...mcm area umah ejen 22048 jek ni ... ni nak mengenakan aku lagi le ni .... ermm so angkat lambat2....saje je nak kenakan boboi konon...wakakaka :-p dlm dok sengih2 pick up ... aik salah org ...upe2 nye ...huhu orang dr HR dept yg call ... haa apa? saya dpt ke? haaa... alaa mcm mana ni ... betul ke ni? saya ke? saya dapat ek ... huhuhu dlm x percaya aku ... excited sgt ke? nope ... rasa bersalah...rasa kesian ... rasa mcm akan mengecewakan orang ....

Ya Allah .. mcm mana ni ...so mula la membzkan diri je pagi tadi ngan keje ... sampai waktu lunch keje x siap lagi ... bos dah nak aku siapkan keje ngan segera ... perut lapar .. hati x tenang .. sms adik lelaki aku ... de,achik dpt laa..camne ek ? ...adik aku reply.... ate? kome mcm mana?? byk ke dibaginyerrr.....huhuhu camne de,achik penin nih? .... terpulang pada ko chik ... oookehhh.... so sape laie ek ... sms geng2 ... aku mendoakan da best je utk ko ...ok2 roger n out ... yg ni beh ... sms ejen 22048 ... dia x reply ...then call dia ...chitt dia g makan ngan blogger orked tuh ... adeh..pastu suh aku layan si harith lak..sori harith ... akak benar2 mengelabah giless... x dapek nak layan ko ...yg budak tu tergelak2 le tu dpt kena2 kan aku ..ko jgn igt akak x fhm ko dik ... then bila cakap ngan budak ni mmg ampeh ... tu laaa sape suh pergi ...kan dah cakap kompom dpt punye ..huhu ...adeh boboi ... gue ponin laaa...seharian gue asyik dok menung2 ...ermmm camne ek ...

So selepas mendptkan nasihat2 pakar dari rakan2 ..so seperti kata2 gjan yg telah melekat pada adik lelaki gue plak ...disebabkan dua2 penasihat tetap gua cakap GO FOR IT!!! makanye gue pun akan meneruskan leeee....

So buat Thahar yg ensem di sana ...uhuk2 ..doakan akak ye dik yg baik2 .. ni akak kasi tau result interbiu akak.... buat kawan2 seme ngan pengunjung blog ni ... doa2 kan Zai yg terbaik ek untuk masa depan zai ... mudah2an Allah sentiasa bersama zai ... Alhamdulillah, atas nikmat yg Kau kurniakan buatku ...

1 comment:

  1. Bila akak dah pergi temuduga, maknanya akak dah bersedia dengan apa-apa pun kemungkinan yang berlaku.

    Dan alhamdulillah, akak dah dapat kerja tersebut. Jadi, terima sajalah keputusanNya.

    Saya doakan akak berjaya di tempat yang baru. =)

    Jangn nakal-nakal. Hehe.

    ReplyDelete