Wednesday, February 10, 2010

Alhamdulillah.. Auntie Zai dah mula sembuh..

Suka tgk clip anak YEOP ni ..COMEL kan anak yeop ni ...

Alhamdulillah..Auntie dah mula sembuh ..berkat doa family ,rakan2 perawat dan rakan2 semua .... mudah2an aku tidak lagha lagi .... sentiasa dekat dgn Allah ...

Thank yeop atas clip anak pompuan yeop yg comel ni ... cantik logo KISWAH tu ..pandai yeop design...hehehe benor2nye sbb zai ske kaler purple ...hehe tapi tip top le keje yeop skrg ni ..mudah2an makin bertambah2 kekreatifan ye ek ...

Untuk kawan2 ... Zai menolak tawaran kerja tu ... hati ni rasa sedih dan berat hati nak memijakkan kaki ke bangunan PGRM tu ... dari hari dapat keputusan tu .. mmg berazam x nak ke sana lagi ... walaupun tawarannya agak menarik ... hati ni x sampai hati nak mengecewakan akauntan aku tuh ... walaupun aku kena berdepan dgn assistant yg x matang ... kenapa la aku ditemukan manusia spesis budak pompuan tu ... cerita pasal kawen 24 jam .. ermmm tentu ada sebabnye kan .. Kau temukan aku dengan spesis yg sama ... sabar je laa.. jadilah manusia yg terbaik .. mudah2an Allah sayang ..hubungan dengan sesama manusia semakin baik .. insya Allah ...

Thanks Gjan coz sentiasa support akak .. be my penasihat tetap tapi kalau u salah .. akak bising jugak kan .... hehehe xde le 24/7 akak on your side je kan ... minggu ni angin ku agak kus2 ....hihihi... kenapa ek?? ermmm biarla aku simpan perasaan ini ...wakakaka ayat mcm hampeh ...hahaha ... xpe laa.. mudah2an Allah beri yg baik2 nanti kan ... so kuatkan smgat ... fikirkan kerja demi masa depan suami dan anak2 ...hahaha future ok ... gue solo lagi ni..single mingle n available ... dah mula merepek2 ni .. jom kita tdooo....hehe :-p

2 comments: