Tuesday, November 17, 2009

Dato' Ustaz Ismail Kamus call aku ...wink wink [^_^]

Hehehe...x kesah laa.. nak kata fanatik ke..ta'sub ke... feratik ke...hehehe cuma satu je aku nak cakap .... A.A.K. wakakakaka :-p kena tulis ni.. mana tahu nak tunjuk kat anak2 ke kan..hahaha ... sungguh tak disangka .. ustaz akan call aku ... masa Gjan bgtahu ahad lepas pun ...rasa mcm nak pecah je dada ni menahan gabra.. hehehe ... ustaz panggil zailina yer... masa nak pick up tu.. mengelabah betul masa keluo nama UIK kat fon aku ... zailina yer... yerr, sape ni...huhu berlakon2 wakakaka ... saya dato' .. eh saya ustaz ismail kamus ... hehehe seperti biasa ...cik zai yg ceria dan hepi akan tergelak2 kecil dan menjawab soalan dengan mesra ... wakaka lupa ye sedang bercakap dengan ulamak ... astagfirullah ... hehe ampun ustaz ... hehe :-D

Nanti zai cari info ye ustaz ... iye2, nanti saya telefon zailina yerr.... hehehe zailina yerr... nama penuh ek ... kata Cik Solihah orang2 tua kata elok panggil nama penuh ... mcm doa .. ermm yeke ... tapi mmg beh laa... hehehe lagi2 bila ustaz sebut .. "tak menyabor2" ... wakakaka gelak2 aku dibuatnye ... hehe esok nak telefon ustaz lagi walaupun malu...hikhik :-p Alhamdulillah, gembiranya aku di saat keje yg banyak menimbun sejak dah sebok2 nak g stocktake ni.. thanks Gjan, bukak jalan akak ketemu UIK .. ;-D .. semuanya dengan izin dari Allah SWT kan ... Mudah2an Allah sentiasa merahmati dan menyayangi ustaz selalu ....sayang ustaz gak .. :-D sayang macam bapak2 ek ... isyhh ske gosip je yee...wakakakaka :-p~~

No comments:

Post a Comment