Thursday, November 12, 2009

SAYA MAHU HADIAH PTS!!!

Terapi Solat Tahajud



Lentera Mustika



Berubat dengan Solat

Yeaa...saya nak hadiah buku tuh ye PTS Publisher ...hehe antara buku yg aku pilih sbgai hadiah sebab join BUKU PERCUMA DI PTS ... apalagi kawan2 sila click le banner yg ada kat blog ambo ni.. kasik ambo menang ....yeahh...wakakaka ... seronok nye kalau dapat hadiah kan...hahaha nanti aku nak join peraduan BELI BUKU ONLINE & MENANG

Grand Prize hadiah die perpustakaan mini weiii...seronok nye dpt library kat umah...aku selalu berangan2 nak ada kedai buku sendiri ..kawan2 doa kan Allah beri rezeki yg melimpah ruah ek kat aku ...hikhik [^_^] ... seronoknyerrr kalau ada kedai buku sdri ni ...

SO JGN LUPA CLICK BANNER TUH TAU...KASI AR CIK ZAI NI MONANG!!! WAKAKA

p/s: cam bebudakkan ...hehe hepi reading [^_^]

No comments:

Post a Comment