Thursday, December 24, 2009

Selamat Tinggal Habib Jewels Sdn Bhd ..sob sob ...uhuk..



Bye2 Habib... ermm sedih masa nak bg speech during farewell ... air mata aku gugur jugak akhirnye...dari semalam dah sedih2 ..atlast bila berdepan yg diaorg .. ermm sedih2 sgt2...bercampur baur perasaan aku masa tu.. mcm2 pengalaman yang aku alami di sini.. yg paling x leh lupa sampai nak putuskan persahabatan dengan my doc ... hehehe :-p 10 bulan aku berada di sini ..Alhamdulillah, aku bersyukur dengan tiap pengalaman yang aku perolehi ... berada di sini benar2 mencabar emosiku yang sedang nak jadi org baik2 ...hehehe berhadapan dengan tugas2 yg kalau diklasifikasikan sebagai "semua org tak hingin nak handle" ... maka aku bersungguh2 menjalankan amanah... dan mulut aku semakin kuat membebel ... wakakaka :-D

Patah pisau potong kek aku buat tadi...wakakaka adeh..dari sedih2 jadi gelak2 pulak ..thanks seme kawan2 aku ... walaupun ada sorang makhluk tu tak ske kat den... hehe bio le .. aku berkata yg benar .. apa faedahnya membuli2 orang ni ... x faham betul aku manusia ni ... dah le lidah cabang2 ...hehe sib baik x sekaler ngan aku .. hehe biaq pi le .. tak suka aku takpe ... hehe gambo xde laa.. masing2 x bawak kamera .. takpe laa... kalau ada pun ok gak sbb tdi aku menangis2 kan .. hehe apa nak buat..aku kan manja,pengasih lagi penyayang ...wakakaka :-D bila masa kerja...time bengang je jadi harimau ...hikhik .. nak tuko la attitude .. nak jadi jenis yg hepi,enjoy dengan kerja,bersabar dan lebih tenang ... insya Allah ..

Happy dah berenti? ermm ada jugak hepinye ... hehe sebabnya kan dekat ngan masjid jamek ...yeahh senang nak pergi ... lagi satu kan ...ada la peningkatan untuk karier aku ...yeahhh...lagi kan dekat ngan SOGO ...yeahhh lagikan ada banyak kedai buku kat sini ... yeahhh lagikan senang nak balik umah 15min dr Jamek ke PJ .... yeahhh meet new friend ....yeahhh wakakakaka :-D manyak excited ye zailina .. tidak2 itu hanya luaran shj ... dalamannya masih mengatakan not give high expectation on this new job ... why? sebabnya kan..kita kena sedia untuk menghadapi saat2 yg tak ingin dilalui oleh manusia ..hehe aku pernah bekerja takde gaji untuk 2 bulan ... ermm perit jugak tapi Alhamdulillah masa tu family aku byk bg support dan aku dapat menghadapi situasi tu dengan tenang ...kenapa ye? sebab aku xmo family aku sedih sbb nasib aku sebegini ... sakit yang aku alami banyak mengajar aku untuk menjadi seorang manusia yang baik .. Alhamdulillah :-D

Doakan aku ye kawan2 ..mudah2an jalan hidupku lebih mudah dimasa hadapan .... Ya Allah,bantulah hambaMu yang comel ini ek .. hehe :-D

No comments:

Post a Comment