Tuesday, December 15, 2009

Teh Afifah Syahirah - Mudah2an Allah berikan rahmat ke atasmu ..



ya Tuhan kami,berikanlah rahmat kepada kami dari sisi-Mu dan sempunakanlah petunjuk yang lurus bagi kami dalam urusan kami...[18:10]



Yang tertulis di dalam friendster Teh Afifah Syahirah... mengalir air mata aku melihat Buletin Utama ... syahdu betul aku rasa ... lagi2 bila melihat gambar pernikahan mereka di dalam suratkhabar ... mudah2an roh arwah ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman ... buat Teh, tabahkan hatimu ... ujian dan dugaan tanda Allah sayang kita ... sebagaimana sahabat baru yg aku temui ... lama menderita sakit ... Alhamdulillah dikurniakan suami yang sayangkan dirinya ... sanggup dukung isteri ke tempat kerja .. uruskan anak2 ... memang buat hati aku syahdu ... apakan daya ..aku akan cuba membantu apa yg termampu ... mudah2an kita sama2 tabah apabila datang ujian dariNya ... Al-Fatehah buat arwah Mohd Arif ..

Ujian dan dugaan buat kita makin dekat dengan Allah ... itu sebaiknya ...





1 comment:

  1. semoga rohnya di tempatkan di kalangan org beriman... nice entry

    ada masa masuk lah lam blog saya

    http://www.zuwairiaiman.com

    ReplyDelete