Sunday, December 6, 2009

Taubat Seorang Hamba - Irsyadee feat Hafiz Hamidun




Taubat Seorang Hamba
Album :
Munsyid : Irsyadee Feat Hafiz Hamidun
http://liriknasyid.com


(Part Hafiz)
Hati hiba mengenangkan dosa2 yg ku lakukan,
Oh Tuhan Maha Kuasa,
Terima taubat hamba berdosa...

(Part Irsyadee)
Ku akui kelemahan diri,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x.....
Taubatku ini.....

(Part Irsyadee)
Telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan,
Kerana hilang dari jalan menuju redhaMu ya Tuhan.

(Part Irsyadee)
Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x...
Taubatku ini...

(Part Hafiz)
Di hamparan ini ku meminta moga taubatku diterima...

(Part Irsyadee)
Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x....
Taubatku ini...

(Part Hafiz)
Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x..
Taubatku ini...


Aku agak lagha dua tiga menjak ni .. Doc aku pun dah mula sound2 manja .. hikhik :-p~~ ARRGHHHHH!!! weii kat mana ada kuliah agama ... jiwa gua kosong jek lately ni ... kursus mengubat2 x nak g buat masa sekarang ni ... busy gile sekarang ni .. nak dok lama2 kat masjid dgr kuliah maghrib pun x dapat ... mudah2an bila dah keje kat tempat baru ni ... makin dekat ngan Masjid Jamek ni .. Allah bukak jalan dan ruang utk aku menghadiri majlis2 ilmu ... uwaaaa bile nak usha kelas mengaji ni ... tahun depan Ina bz mak, xde selalu kat umah .. OK ke?? mak diam je ... selalunya kat umah tu..yg ada hanya aku ngan emak .. adik bongsu dah terkinja2 g main ke mana2 je perginya .. kalau aku x g berubat .. x g keluar weekend ngan adik2 n mak ... biasanya aku just stay kat umah n mak je .. yang lain2 lesap g mana2 ... tapi tahun depan ... ermmm ... doakan aku ye semua ... betul laa.. makin kita mencari ilmu , kita akan makin terasa kekurangan dan kebodohan yang perlu di perbaiki ... WEEIII SEDIH WEII LAGU NI ... :-(

2 comments: