Saturday, October 10, 2009

Hari yang pelik...

Takde idea nak sambung story g jumpa UIK ... baru lepas makan rendang daging mak ni.. wakakaka ... balik2 keje... rasa badan penat sgt2 .... habis je tgk Nur Kasih .... dok golek2 ngan mak n adik2 depan tv... mak dah sound suh masak sagu .... "Lepas ina mandi limau malam karang ye mak " .... hehe iye2 agak pemalas gile ... bangun2 je cari mak.. "Pas subuh sok ye mak" ... hehehe "Tu le ko" ... dalam mamai2 comel...gue sengih jek... hehehe .... :-)

Hari yang pelik ... rasa tenang semacam ... sunyi je jiwa aku ... masalahnye aku lak yg pelik... wakakaka satu persatu perkara pelik2 yg terjadi pada aku ... aku sudah dpt tau... adeh ... ermmm ari ni hajat hati nak tgk2 kan kawan aku yang dah 8 tahun kawen x de anak tu .... sakit ke dia ...sbb selalunye bila aku usap belakang badan dia semasa sesi pujuk memujuk dia ... aku akan terasa gerakan ... ermm sekali member sebelah aku ...terbatuk masa dgr ruqyah ... batuk jin tuh... aku mmg kenal benor bunyinya ... pastu tanya dia .. ko sakit dada ye skrg ni? susah nak nafas ye? yg dia lak tetiba cakap ... meremang aku ko buat .... again... gue jumpa org sakit maa... then masa gue tdo tadi ... gue mimpi pelik2 ..last ada yg nak raba2 gue ...chitt ampeh jek ... dah ada yg mare ngan aku le tuh .. mcm2 .... ermm ....

Uwaaa .. perasaan aku sekarang ni... dok terigt kat seseorang ... ermm xpe laa.. baik aku tdo kan ... lenkali aku ceritakan k ... nanti aku sambung kesah aku dlm bilik kaunseling face to face ngan UIK ek ... hehe :-)

No comments:

Post a Comment