Saturday, October 3, 2009

Di saat aku nak tdo tapi x boleh...

Mata ni mengantuk nak tdo... tapi golek2 x dpt nak lelapkan mata ... x tahu kenapa... maybe sbb x penat agaknye...hehe eden kan MC ari ni...hehe ermmm mcm2 yg aku fikirkan ... rasa bersalah pasal sakitkan hati seseorang... sori , kalau bahasa aku menusuk ke kalbu mu ... mcm mencabar engkau ke apa ... tapi kalau kau rasa kau benar... kau kena buktikan beb .. ntah la hangin apa yg sampai... aku bancuh sebijik... byk kali dgr kau gelak2 ... tapi kalau kau gelak ..dan kau dipihak yg benar ... aku set ajer... ntah laa.. tuan punya badan je yg boleh jawab dan tahu... apa yg terjadi pada diri... aku doakan kebahgiaan kau .. kau dah cukup matang utk berfikir apa kesan2 kalau kau enggan berubat ... sori2 aku terhangen sbb kau gelak... gue kalau ini hal series ..org gelak2 kan gue... gue mmg hangen... hehe sori beb... aku x mahu dikata mcm bagus ke apa.. banyak kali masa kita calling2... aku dgr je apa luahan hati kau... kau mcm dah give up ... kau berserah aje ... bangun2 .. fikirkan masa depan dan kesan pada diri kau .... Allah turunkan ujian nak tahu sejauh mana keimanan kita padaNya .... diri aku masih goyang2 lg ni...

Pastu aku terpikio pasal apa yg aku chat ngan dik kimi petang tadi... hehehe buat akak gelak je dik ... ermmm tapi mcm xde kaitan la kimi .... kalau sbb akak usaha displinkan diri utk reschedule back amalan .... akak rs mcm ada kaitan... hehehe tapi kalau pasal tu.. ko nak menyakat akak ek... hehe tersipu2 gak gue tadi..huhu ... :-) doakan akak ye dik ...

No comments:

Post a Comment