Tuesday, October 13, 2009

Jumpa Dato' Ustaz Ismail Kamus ...yeahhh...hehe 2

Alhamdulillah…dapat jugak aku bertemu UIK … mengelabahnya nak jumpa ustaz..sampaikan aku menulis la surat cinta untuk ustaz .. wakakaka :-D … takut2la tetiba je aku membisu seribu bahasa …bukan sebab malu2 kucen okeh .. membisu takdak bahasa sebab toncet ni bisu … hehe main redah je tulis surat tu …adeh makin teruk bahasa melayu gue … hehehe :-p … masa menulis surat..hatiku x tenang [* x *]… masa on the way … makin x tenang [* x *]… masa menunggu … dup dap dup dap tak tenang [* x *]… kepalo ponin … masa gjan bgtau ustaz nak sampai … x tenang plus mengigil2 [* x *]… masa tgk muka ustaz … WAAAA … wink wink wink [^ _^] …. Hepi semacam aku… hehe …penantianku selama 3 jam lebih berbaloi baloi … wakaka dapat ruqyah..dapat gak sessi bersua muka dengan ustaz …wakaka jgn jeles ar … hehe (perasaan ni hanya utk mereka2 yg x de tok guru ek… hahaha … peminat dr zaman sekolah lagi ni.. sampai termimpi2 la kan… hehe ) serius ar … dgr ceramah2nya kita gelak2 kan… tgk dekat2 maa sgt tegas orgnye … maybe utk anak dara mcm aku kot .. sbb aura2 fanatik tu ustaz leh rasa .. wakakaka ….

Masa 1st meet ustaz senyum sambil tenung muka aku .. ngah kire jin kot kat aku … wakaka mampos kena luku ngan gjan ckp mcm tu…hehe then 2nd meet dlm bilik rawatan… yg toncet mengelabah nak keluo … so ustaz .. eh awak duduk … huhu … nak mula yerr… iye2 ustaz … ehehehe ….. ustaz cucuk2 skit…sapu2 kepala n bahu … J so ambil air dan jumpa mama … mama suh dok dlm bilik kaunseling tunggu ustaz …. Dlm stgh jam menunggu … ustaz nak masuk bilik dengan membawa sepasang suami isteri … eh tunggu saya eh … aku menganguk je yerrr…. Agak kelu lidahku di saat itu … maka bermula la momen yg aku rasa kadang2 mcm cerita alien … wakakaka semasa itu aku merasakan detik itu beku dan sunyi je masa tu … rasa sgt nyaman masa tu dan tenang .. muka ustaz semasa itu tersenyum dan bersinar2 padaku … ohhh aku terpaku … wakakaka serius .. aku mmg terpegun masa tuh…. Dlm dok menunggu … perasaan ku lebih tenang …. Setelah di cabar oleh Ustaz Zaini … eh ..x yah bg surat.. cakap je … straight forward …senang cite … eeeee ustaz ni kan … diam arrr … iye2 …. X leh jadi ni dicabo2 ni ….

Jeng Jeng Jeng … hehehe masanya telah tiba … ustaz masuk ke dalam bilik … lama ek awak tunggu … slow skit aircond laaa…sejuk bilik ni … aa.. aaaaa ustaz …. Gue terkelu’s…hehe Rumah kat mana? Waaa ustaz tau arr kat mana umah aku … Ni keje kire duit ke? Haaa .. eh ada muka kire duit ke ustaz … hehe loyar buruk ko ye zai … senyum je ustaz …. Maka berlaku la sesi soal jawab (bio le rahsia ek) … hehe dan…atlast aku lagi banyak bercakap dari ustaz ..ustaz mendgr segalanya dgn muka serius …. So ustaz doakan pada bunga n air …. Selepas tu bg amanat2 sket pada aku … hehe then ustaz ckp..kena buat lg lepas ni … muka terperanjat aku dah keluo … kena cukupkan tiga … buat lagi ye lepas ni …kata ustaz dalam nada memujuk dan tersenyum …. Aku pun kelu .. hehe kompius2 … takut gak pada mulanya nak berbual mesra ngan ustaz, takut salah adab dan bahasa …. Tapi al-peliknya kan.. aku bercakap selamba je … macam cakap ngan kawan2 … ermm ahaaa… apekah itu yerr…. Hehe besoknye baru aku merasa perasaan malu dengan ustaz … huhuhu … Nad ngan Ida bermatian menenangkan aku …last2 deme pakat gelakkan aku….ampeh ye kawan…dah la bgtau Gjan…dia senyap je..x de komen ….

Sebulan lagi, Insya Allah aku akan bertemu kembali Ustaz … kena mtk tolong Gjan kompomkan date la ni sebab nak apply cuti lagi …. Cuti banyak tinggei ni… wakakaka … Alhamdulillah, Syukur sgt2 pada Allah SWT sebab memberikan aku peluang dan ruang utk bertemu ustaz … panjang kisahnya pemergiaan ku ke sana … biarlah aku dan mereka yg rapat dengan aku shj yg mengetahui … ermm sejak balik dari Darussalam aritu …Alhamdulillah…kesihatan ku bertambah baik …. Berkat doa keluarga dan rakan2 aku jugak kan .. sejak dalam proses penderaan ni … wakaka toilet dan aku x boleh berenggang ….. aku akan ke toilet berulang kali dan minum banyak air di sebab badan aku sgt panas even budak2 opis tgh kesejukan aircond disebabkan cuaca hujan…. Simptom2 nak sembuh kot … Alhamdulillah … Doakan aku sembuh ye kawan2 …hehe [^ _^] …. Gud nite .. nak tdo ...

1 comment:

  1. Salam...

    waaahhh...dah lama tak jengah umah zai nie..:), syabas arr zai lastly berjaya juga zai dpt jumpa & dirawat oleh UIk yea...teruskan usaha...moga2 kali nie zai akan sembuh sesembuhnya & moga2 apa yg zai hajat impikan selama ini tercapai, insyAllah...:))..

    ReplyDelete