Friday, October 16, 2009

Terukkan entry lepas...

Ermmm.. teruk kan entry lepas .... kelam kabut betul ... font x sama laaa... skjap aku tulih kat word ... skjap aku update kat blog ... so bila dah sambung, masa nak posting ada lak masalah ... isyhh2 ... bingung gue ...hehehe ado sebabnye jadi mcm tu ... dalam dok keletihan dan rasa lemah badan ... aku nak jugak update blog pasal jumpa UIK tu... permintaan ramai .. bila nak sambung lagi ni zai ... hehe ermm nanti2 ... ada hari aku buntu betul x de idea nak susun ... ada hari aku bengong2 sakit kepala ... tapi aku cuba jugak update sikit2 ... jadual waktu tido aku x menentu sekarang ni ... depends on keadaan kesihatan aku pada hari tu ... kalau lemah sesangat ... sampai je umah ... dengan x mandi dan makan .... dpt solat isyak je aku terus tido ... dalam kul 11 lebih ... ada la family aku yg kejut bangun mandi ..

Terharu betul semalam .... ntah aje gile apa aku semalam ... aku mulakan hari dengan mendengar bacaan yassin dan ruqyah yang dibacakan oleh Ustaz Haron Din sepanjang perjalananku ke tempat keje ... balik pun aku repeat benda yg sama ... sambil2 dgr aku berzikir dan diselangi dengan ayat qursy ... badan memang dah lemah semacam ... lagi2 bila aku nak jejakkan kaki ke dalam umah ... mcm dah tahu2 je aku nak mandi set mandian BERJALAN DAN MELIHAT ... wakakaka ... :-D .... mula la lemah semacam, sakit dada ... tuh yg selalunye aku akan tertdo keletihan .... baring2 sebab mmg dah rasa lain mcm ... bgtahu adik, gerak dlm 11 lebih yer... adik perempuan ku di sebelah tgh mentenet ...sedar2 pukul 1 lebih doh ... adeh maleh nyer nak mandi ni ... lepas mandi set mandian BERJALAN DAN MELIHAT .. huhu baru la aku tersedar...adikku on kan bacaan ruqyah semasa aku tdo ...thanks dik, terharu akak...hehe :-) bila jumpa adik lelaki ku kat bawah ... ko x mandi lg ye chik ... a'ah ... aku nak bilas2 je ni ...

Masuk minggu kedua aku dalam projek merebus jin ...wakakak set mandian BERJALAN DAN MELIHAT akan masuk fasa ke-3 ...gegegege naik ngeri aku memikio kannye .... keadaan gue skrg ni tgh kepanasan gegilesss.... tahan sabo je ni ... buat2 mcm x rasa panas .... makin lama mandi ... gue makin tensennnnnnnnnnnnnnnn.... hehe luahan perasaan nyerr... hehe minggu pertama ... ok skit sbb aku dah biasa jugak dengan ramuan die .... perghhh naik minggu kedua ... adeh ... lom sampei umah, dah rasa sakit2 ... main belasah je mandi ... subuh kena mandi , nak ke tgh malam pun mandi ... isyh2 .. kena banyak sabo betul laaa.... kalau tak salah, 4 orang dah dikenal pasti sbgai tikus putih makmal ujikaji untuk mandian ini....wakakakaka :-p hehehehe xde laaa... usaha nak kasi sembuh ... insya Allah, mudah2an kita sembuh ek nanti ... amin ...

APAKAH ITU SET MANDIAN BERJALAN DAN MELIHAT?? hehehe gue x leh nak cito laa... bukan hak cipto den .... hehehe kalau tuan punya dia nak story..nanti dia story la ek .... hehe ok2 gue nak rileks sambil dgr ayat qursy ni.... rileks le sesangat.... huhuhu

No comments:

Post a Comment