Saturday, October 17, 2009

Lukisan bercerita - blog aku ske jengah2 ..hehe


Ini le pic baby boy pakai jubah yg comel2 sgt... cute2 ... comel laa...suke sesangat .. hehe Alhamdulillah, Allah kurniakan bakat sebaik ini pada adik freshie ... thanks to MFR sbb kenalkan akak dengan blogger yg berbakat beso ni ... MFR pun pandai melukis kan ... hehe ada kisahnya ... aku le tergedik2 ...hihi nak sgt pic baby gurl pakai jubah mcm yg aku nampak di Masjid UM .... dengan pipi tembam yg gebu dan kemerahan.. mata bulat kehitaman ... baby gurl tu mmg comel sgt2 ... Ya Allah, mudah2an aku ada anak secomel begitu nanti ... amin amin ... :-) comelkan pic baby boy berjubah ni mcm abi dia tak Gjan... wakakakaka mampos2 kena tunjal2 kepala gue .. hahaha ... adik freshie, lukiskan la akak baby gurl pakai jubah tu... hehe ngan muka x malu laa.. nanti den nak mtk ...hahaha suke suke suke [^ _^] ... hehehe


Suke sgt2 tgk pic ni .. mmg benar2 adik freshie bercerita menggunakan gambo .. akak rasa lagi praktikal dik compare byk merepek2 mcm akak ... hehe tapi sayang yer ... akak mmg x pandei langsung melukis ni ... ustaz ni MFR ke ... hahaha :-p~~ MFR , thanks sbb lukis kan baby gurl arituh ek ... hehe semangat jihad sungguh.. ngeri akak menengok nyer... hehe sori dik gegurau..hehe :-)



Waaa warning utk akak ni ... utk lebih jaga mulut dan hati .. hehe thanks for freshie ... kalau kome suke tgk gambo2 komik ni... jengah2 la blog freshie .. LUKISAN BERCERITA ... dah teman link kan kat sebelah ... hehehe have fun kawan2 .. hehe melukis sambil berdakwah .. so sweet .. hehe

No comments:

Post a Comment